Maar tot onze schrik, is het na een aantal weken weer terug gekomen. Eerst 1 hoestje, maar nu is het zo erg dat ze zelfs in de stal hoest. Dus ik vandaag de DA gebeld, en hij komt gelukkig morgen. We zijn erg benieuwd wat hij zegt.
Mijn ouders voelen zich toch wat teleurgesteld, zij moeten het geld betalen. Ik heb hen afgelopen winter tot betalen gekregen, door te zeggen dat dat de ene kans was om het over te laten gaan. We denken nu na de winter (als ze dan noch hoest) lizzy te verkopen. Al die medicijnen zijn duur en mijn pa heeft niet echt een goed betaalde baan (boer). Voordat lizzy begon met hoesten, kon ik gerust 20 min galopperen, zonder zweet of risico. Ik heb de hele winter niet kunnen trainen, en nu weer niet. Lizzy heeft er verder niet echt last van (ze is nog even druk als daarvoor).. Ik ben besloten, samen met mij instructrice, dat ik lizzy nog tot na de winter aanhoud, haar minder intensief ga rijden (dit ook ivm met examens) en het zo nog probeer uit te zingen. Voor ons dus waarschijnlijk geen wedstrijden meer
.. Ik had er nog 2 op de agenda staan voor augustus en september. Maar dat moet ik dus nog maar aanzien, of dat gaat lukken. Ik wil het iig niet overhaasten want dat zitten we helemaal in de put.Heeft iemand misschien ervaring met een terugkomende bronchitus, of met verkopen van het paard vanwege deze reden? Ik wil het graag horen
... Het hooi bleef ik al die tijd al nat maken, en dat doe ik nu nog steeds. Ze moet nu zo veel mogelijk in de wei, maar dat stond ze bijna het hele jaar al. Ze heeft injecties gehad, en moet weer verder met de hoestsiroop. Vrijdag komt de DA weer voor nieuwe inentingen. Ik ben benieuwd of het dan weer overgaat. Iemand verder nog ideeën, tips of reacties?
.. Maar ik dacht ook aan van die matten die je in de stal kan leggen, daarover een beetje houtkrul. Zou dat ook een idee zijn, en heeft iemand daar ervaring mee?
) is respiraze....kan je bij de paardendrogist halen en werkt egt super bij mijn paardje