Het begon ong. drie weken geleden; hij begon te hoesten en dus hield ik hem goed in de gaten en tempte hem regelmatig. De temperaturen van die dagen waren; 8.3 8.2 8.3 37.9 38.2 en zo schommelde het door. Ik maakte me toen zorgen want ik was bang dat hij influenza of iets anders had.... maar het hoesten ging over en ik tempte hem niet meer tot vandaag. Ik zag namelijk de temp liggen en dacht; ik kan hem nu wel eens zijn temperatuur opnemen voor als hij weer eens gaat hoesten of iets dergelijks dat ik dan weet wat zijn normale temperatuur is. Nou zogezegd zo gedaan ik hem tempen en toen zag ik het; hij had 38.6....... en nu maak ik me dus zorgen. Ik vind het zo raar; hij eet goed, hij hoest niet, hij heeft geen snot uit z'n neus, hij is energiek, zijn ogen staan helder, zijn vacht glanst, hij is niet dun of dik, enz. enz. enz. Er is gewoon helemaal niks aan hem te zien... zo vrolijk als hij doet... (hij heeft iig nog genoeg streken
) Dus nu mijn vraag; is het zijn normale temperatuur of heeft hij toch iets? Is er rede tot bezorgheid of totaal niet.
Trouwens ik weet niet of iedereen temperatuur opnemen tempen noemt dus zoniet; dan weet je nu wat ik daar mee bedoel