Ehm...ehm...kreeg hem de laatste keer gratis bij die zak van 20 kg Ultimate Balancer...vandaar 
Is goed in 10 minuten , weet eigenlijk niet eens of hij van D. is , ik dacht het wel.
Ja jemig , ik vind dat voertje ook bizar duur maarja je moet toch wat ... loop nou al 3 jaar met dat knagende gevoel rond dat er iets niet KLOPT in die pony , en elke keer denk je dan :
nouja ze moet nog wennen , nieuwe omgeving , nieuw gras / hooi / voer... vervolgens : d'r zadel past misschien niet goed , dus 10 verschillende proberen om uiteindelijk bij boomloos uit te komen , verbetering...maar knagend gevoel blijft.
Ja maar nu staat ze nog op ijzers , eerst maar eens op blote voeten zetten , gevolgd door : ja ze loopt nu op blote voeten , dat kan ook best gevoelig zijn de eerste tijd
Ze is verhuist naar een andere stal met meer wei en een kuddetje...weer wennen
ze kan eindelijk zonder dekentje buiten staan overdag in het najaar...zal er ook wel flink in hakken om daar aan te wennen
Dan denk je weer : ze staat wel 's nachts op stal natuurlijk...kan ze ook wat stijfjes van worden
Later weer : 's nachts buiten in de zomer : ook weer wennen aan iets nieuws , kan ook wat lichamelijke onrust geven
Dan weer de eerste winter zonder dekentje buiten / ander voer / weer ander voer...telkens denk je : dit of dat is nog niet helemaal okee , daar zal het wel aan liggen.
Nu ben ik op het punt dat ik al die dingen niet meer beter kan maken (nouja niet veel beter....) en toch nog dat gevoel dat er iets niet klopt... ze staat nu alweer een half jaartje op het meest super voertje dat ik voor een pony als haar kon vinden , heb dat nu onderhand ook wel de tijd gegeven....ik ben gewoon klaar nu met mogelijke oplossingen. Bah.