Ze is 14, ik heb vorig jaar zomer foto's laten maken en toen zeiden ze dat een behandeling met tildren haar nog kon helpen. Dat heb ik toen laten doen en een paar maanden later weer teruggegaan om te kijken hoe dat uitgepakt had (ondertussen was ze nog steeds kreupel en niet verbetert)
Aan de buitenkant was er dus niks van verbetering te zien maar op de foto's wel. Nu was het nog een kwestie van de tijd geven om de gewrichtsspleet dicht te laten groeien en dan was er 50% kans voor haar om pijnloos als recreatiepaardje verder te kunnen.
Hij gaf het advies om als ze in mei nog niet goed was ermee te stoppen. Ik ben dus niet meer teruggeweest omdat ze aan de buitenkant gewoon nog duidelijk kreupel is en er geen verbetering in zit.
Ik weet voor mezelf zo'n 99% zeker dat het niet goed gaat komen daarom heb ik de beslissing genomen om haar na het weideseizoen te laten gaan. Evengoed wil ik natuurlijk met foto's bevestigt hebben dat het ook van binnen niet goed zit, maar dan door een andere DA om ook gelijk een 2nd opinion te hebben.