ervaring met COJOSOL?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mac

ervaring met COJOSOL?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-05 15:29

De vraag lijkt mij duidelijk: wie heeft er ervaring met de COJOSOL producten? De brochure sprak me wel aan, maar het spul is nogal duur. Ik hoor dus graag van mensen of het werkt of niet.

Mac

Re: ervaring met COJOSOL?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-05 22:05

Niemand dus . Ik heb het maar gekocht en ga het proberen.

janne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 22:36

wat is het?
en waarvoor is het ?
ik ken het iniedergeval niet

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-05 22:43

Het is een hele serie aan produkten die zomerexzeem bestrijden. Mijn oudste merrie schuurt zichzelf helemaal kapot en de jonkies lopen inmiddels ook met pleeborstels op hun kont rond. De Cojosol producten schijnenen écht goed te werken. Afijn, ik heb nu dus de olie, de lotion en de vliegenspray dus ik ben benieuwd!

Mero

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 23:51

Ja ik ken het. Ik heb een tijdje gewerkt bij een DA-praktijk die deze produkten verkoopt. Het paard van mijn buurvrouw is er ook mee behandeld.
Over het algemeen zijn er reeds goede resultaten geboekt. Sommige paarden gingen duidelijk minder schuren. Ook zijn er wel gevallen geweest waarbij het niet duidelijk heeft geholpen. Dit waren meestal de paarden die al jarenlang fanatiek schuurden.

Er zijn diverse produkten van Cojosol te koop maar meestal wordt er behandeld met enkel de olie en de lotion.

Tot noch toe is het geen wondermiddel gebleken. Imo een van de vele produkten die de klachten probeert te verzachten. Op sommige paarden werkt het, op andere niet. Misschien heb jij wel geluk
Het is wel raadzaam om vroeg te beginnen, vooral met de olie. Het schijnt enige tijd nodig te hebben voordat het resultaat hiervan te zien is.

zwartepaerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 09:03

Ik heb het geprobeerd in het eerste jaar dat mijn paard last kreeg van zomereczeem, helaas niks geen verbetering. Maar het is echt een kwestie van proberen, wat bij de een helpt, werkt bij de ander niet.

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 13:37

viewtopic.php?t=236645
In dit topic zijn ook links naar andere topics over zomereczeem te vinden, incl het centrale topic, daar vindt je vast meer mensen met ervaring met cojosol.