luchtzuigen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

amber_rinova

luchtzuigen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-05 12:43

mijn paard doet het wel een uit ongeduld,jaloezie en volgens mijn gewoon omdat ze het lekker vind.wat kan ik hier tegen doen?.met band doet ze het niet,ik wil het niet alleen haar er van weerhouden dmv een band maar ook haar motivatie weg halen.zodat ze het niet meer wil doen.wie heeft hier ervaring mee?wie heeft tips?.

yvonnepuntnl

Re: luchtzuigen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 13:10

amber_rinova

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-05 22:35

ik heb het idee dat ze luchtzuiger veel meer in het land zetten ivm verveling.en het is me opgevallen dat veel van deze paarden koliek gevoelig zijn.zou het ook mogelijk zijn dat dat veel in het land staan en dus onbeperkt veel kan worden gegeten ook een oorzaak kan zijn van de koliek?.ik weet dat ze in de natuur ook onbeperkt kunnen eten.maar daar lopen ze ook veel meer.en ze moeten er vaak ook veel meer voor doen om aan eten te komen.en ik heb ook veel over rennies gelezen en een te veel aan zuur.rennies bestaat vooral uit kalk met een smaakje.zou ik m,n paard ook schoolbordkrijt kunnen geven.want dat is toch ook maar gewoon kalk.en veel goedkoper?.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 23:18