Zijn er mensen die ook de gehele dag last hebben van hun onderug. Ik ben op mijn 14e begonnen met 5 avonden in de week stallen uitmesten na schooltijd, in ruil daarvoor konm mijn paardje gratis stallen, dit heb ik tot mijn 17e gedaan, nu doe ik het nog 1 avond in de week. Sinds ik dat werk eigenleek deed begon ik pijn in me rug te krijgen maar negeerde het je bent jong je wil wat, dan moet je er wat voor over hebben. Toen ik 18 was, ben ik naar de huisarts gegaan, was echt ondragelijk geworden, die zij dat ik een vergroeing had in mijn bovenrug, liep voorover, ik zij het zit in me onderrug, hij zij van niet. Moest maar leren recht op te lopen en over een jaar terug komen.
Ondertussen ben ik 19 , teruggegaan, weer zelfde liedje, maar is nu zo erg dat ik er gewoon gek van wordt, kan niet langer dan 5 min staan dan wordt het al ondragelijk, als ik zit en goed voorover hang voel ik het minder, rondje markt hou ik echt niet uit.
Ik heb toen mijn beklag gedaan en na veel moeite ben ik doorgestuurd.
Foto's gemaakt, is me staartbeen ipv naar voren te wijzen, helemaal naar achter vergroeid als een kapstok haakje. Moet nu naar de cecartherapeut, krijg allemaal oefeningen, ging ook goed, nu wordt ik 20 jaar deze maand, nu is het zo erg dat ik niks meer wil doen, zitten het liefst, en op bed liggen ineengedoken om de pijn te ontwijken, word er depressief van en doe door dat ik saggo ben lelijk zonder dat ik het wil, wordt emotioneel. Weet het op dit moment ook niet meer. Heb er zo genoeg van , weet alleen als ik zo door moet met leven dat het voor mij niet meer hoeft. Als ik rechtop ga lopen trek ik hem nog holler en doet nog meer pijn, het is geen hernia zegt ie, maar voor me gevoel zit er echt een zenuuw klem. Wie heeft hier ook last van of weet hier raad mee.
Weet niet welk topic dit hoort, vandaar hier.