Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Crissy schreef:Urielle: je schrijft dat je paard heter werd van de cavalor; was nog benieuwd hoe je het middel vond om spieren op te bouwen.
Daffodil: hoeveel bussen heb jij je paarden gevoerd om resultaat te merken? En is dat resultaat als je stopt ook blijvend (mits je gewoon door blijft trainen).
(nou ja, eigenaars he
)Crissy schreef:Daffodil: hoeveel bussen heb jij je paarden gevoerd om resultaat te merken? En is dat resultaat als je stopt ook blijvend (mits je gewoon door blijft trainen).
Paradiso schreef:interessant topic!!!
zelf heb ik veel ervaring op het gebied van voedingssupplementen voor mensen. sommige van mijn procucten geef ik ook aan mijn paard, met veel succes moet ik zeggen! (mocht je info willen: pb maar!)
over wat verteld werd over creatine, dat het veel goedkoper zou zijn enz - je kan giga potten met creatine kopen die door sporters soms worden gebruikt... maar ik zou het je niet aanraden! de producten met creatine die GOEDE KWALITEIT zijn, zijn vaak net zo duur als deze producten hier. ik verkoop ook creatine producten en die blijven prijzig. de goedkope kilo pakken zijn vaak dermate slecht in kwaliteit dat je er niets van zal merkn, of juist slechte bijwerkingen krijgt... wel oppassen dus.
ikmocht je meer willen weten m.b.t. producten of wat dan ook - pb maar ok