oosterhoff schreef:Nu het volgende. Misschien dat mensen het wel eens in een topic van mij hebben gelezen. Deze merrie loopt niet helemaal zuiver in het linker voorbeen, ze is al behandeld door een osteopaat (gaat overigens nog een keer gebeuren) en door een fysiotherapeut. Ze loopt nog steeds niet helemaal goed en het lijkt erop dat het hoog in het been zit, ofwel in de schouder. Toen ik me dus bewust werd van dat niet bezweette plekkie dacht ik wie weet dat daar dan wel de knoop zit. Misschien zit er daar wat niet goed waardoor ook de bloedtoevoer ontregeld is (en ze dus niet zweet).
Daar zou je heel goed gelijk in kunnen hebben. Als er iets met de bezenuwing niet helemaal goed loopt, dan kan het ook heel goed zijn, dat heel plaatselijk de bezenuwing van de zweetklieren niet goed loopt, en dat die op een bepaadle plek dus niet functioneren.
In dat geval zou het met verdere behandeling beter kunnen worden.
Ik zou't even tegen die osteopaat zeggen, vooral precies waar het zit. Daar kan hij meteen uit afleiden waar hij het beste kan behandelen.
Acupunctuur past eigenlijk wel heel goed bij zo'n klacht omdat je met acupunctuur goed blokkades kunt oplossen. Dat is in principe wel te combineren met een osteopathie behandeling maar ik zou er wel wat tijd tussen laten (dus niet binnen 1 week EN osteopatisch EN acupunctuur laten behandelen).