Wie gebruikt er Artihorse?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Refresh

Wie gebruikt er Artihorse?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 10:30

Wie gebruikt er artihorse voor gewrichten en pezen? Kun je het ook preventief gebruiken en merk jij verschil?

shadow2

Re: Wie gebruikt er Artihorse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 13:31

Ik gebruik het voor mijn paard van 29.
Hij struikelde veel, en ik moet zeggen sinds de artihorse is dat stukken beter geworden!

Of het preventief werkt weet ik niet, maar ik merkte vrij snel resultaat.
Mijn paard loopt veel soepeler nu

pilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 17:44

ik heb het ook geprobeerd bij m'n paard maar merkte totaal geen verschil, helaas. Mijne reageerde duidelijk beter op de Cortaflex.

Refresh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 19:55

ja ik kreeg ook een berichtje over cortaflex en dat ik contact op kon nemen als ik dat wilde hebben. nou sorry maar dat vind ik meer reclame. Denk dat ik gewoon voor de artihorse ga heb al meerdere positieve berichten per pb en nog meer zijn welkom

pilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 23:35

het wat toch jouw vraag of iemand verschil merkte? Dus gaf ik mijn ervaring aan je door (niet met de bedoeling dat je iets anders moet nemen). Die keuze is aan jezelf.

Je moet maar gewoon proberen of het werkt, het werkt bij de een wel en bij de ander niet of minder, maar dat geldt geloof ik voor alle producten (dus ook voor de Cortaflex of wat dan ook).

Het schijnt dat Omega 3 olie ernaast voeren ook goed is met de combinatie van deze middelen.

Nou in ieder geval succes!!

Refresh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-05 08:59

OKee dank je wel dan moet ik daar ook maar naar gaan kijken. En ik bedoel niet dat jij reclame maakte hoor, dat was iemand in mijn privébox