Hoofdschudden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

noekje

Hoofdschudden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 23:42

hee..
Whisper is een merrie van 2 jaar. Best braaf alleen soms heeft ze een rare bui en mag je niet aan haar oren zitten. Maar als je haar longeert of losgooit en dan laat rennen gaat ze heel erg met haar hoofd schudden. Misschien vind een paard het dan leuk? Of zou er misschien iets aan de hand zijn?
Als je iets weet hoor ik het graag..

ellepel

Re: Hoofdschudden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 07:04

kijk de oren eens heel goed na, er kan zand inzitten, of gras deeltjes of andere rommel.

verder kan het hoofdstel ergens knellen, sommige paarden reageren daar heel heftig op...

ja dan dat schudden met losgooien, veel paarden doen dat inderdaad in een gekke bui, ze bewegen daarbij het hoofd met een lange zwaai van links naar rechts en dan schuin naar boven toe, dat doen ze meestal als ze wat ongeduldig zijn....

maar kijk dus wel even de oren na , kan zijn dat er iets mis is en ze daar last van heeft

noekje

Re: Hoofdschudden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 10:36

ellepel schreef:
kijk de oren eens heel goed na, er kan zand inzitten, of gras deeltjes of andere rommel.

verder kan het hoofdstel ergens knellen, sommige paarden reageren daar heel heftig op...

ja dan dat schudden met losgooien, veel paarden doen dat inderdaad in een gekke bui, ze bewegen daarbij het hoofd met een lange zwaai van links naar rechts en dan schuin naar boven toe, dat doen ze meestal als ze wat ongeduldig zijn....

maar kijk dus wel even de oren na , kan zijn dat er iets mis is en ze daar last van heeft

Thanks daar zal ik even naar kijken.

Maar we gebruiken nog geen hoofdstel voor longeren dus dat kan het ook niet zijn. En halster zit ook goed.

Oh oke, en ongeduldig is ze wel ja.

Jep zal ik doen!