Harry Hoevers

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Emmalover

Harry Hoevers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 19:57

HoOiI,

IK heb een verzorgpony en die wil ik misschien laten behandelen door Harry Hoevers. Maar ik heb geen idee waar het allemaal tegen helpt. Weet iemand waar het tegen helpt of heeft iemand hiet ervaring mee wil je het dan ff reageren?

Van Roos

laida

Re: Harry Hoevers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 20:33

harry kraakt je pony. Als je pony dus ergens in zijn/haar lijf vast zit dan maakt hij dit los.ik heb hele goede ervaringen met hem, dus ik kan je hem zeker aanraden.

Jorientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 21:34

Harry Hoevers is nog niet zo lang geleden bij ons op stal geweest. Hij heeft mijn paarden ook behandeld en ik merk bij beide verschil> ze zijn veel losser in hun lijf. Voordat ze behandeld werden, hadden ze beide de rug vastzitten> niet dusdanig dat ze er ècht last van hadden, maar wanneer je erop drukte reageerden ze er toch wel degelijk op.. Sinds Harry geweest is, hebben ze er geen last meer van gehad Das nu toch alweer een maand geleden. Ik kan drukken wat ik wil, maar ze vertrekken geen spier
Ook ik kan je hem zeker aanraden!

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 09:43

Heb ook hele goede ervaringen met hem. Het mooie is tevens dat hij als hij naast het paard staat vaak al kan zeggen wat er aan de hand is en vaak oplossingen kan geven. Vindt dat een mooie gave van hem.

laida

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 12:04

Kyona schreef:
Het mooie is tevens dat hij als hij naast het paard staat vaak al kan zeggen wat er aan de hand is en vaak oplossingen kan geven. Vindt dat een mooie gave van hem.

Dat was ik vergeten te vertellen ja, en wat hij verteld klopt dan dus ook voor de volle 100%.(bij mijn paard tenminste wel)

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 12:07

Ik heb er ook goede verhalen over gehoord. als mijn paard niet verder geholpen kan worden door mijn osteopate dan ga ik ook een afspraak maken. (het lijkt allemaal wat lomt maar de resultaten zijn zeer goed te noemen)

Vlinder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 10:23

Wij hebben op stal ook ervaring met Harry Hoevers en natuurlijk zijn wij ook op de goede berichten afgegaan. Er zijn twee paarden van onze stal door hem behandeld waaronder mijn eigen paard. We liepen al een tijdje met problemen bij haar, zijn behandelingen verlichte wel, maar voor korte duur en dat werd steeds korter. Hij zei dat ze een blessure gevoelige rug had, en een kliniek was niet nodig. Nadat de behandelingen eigenlijk niet meer hielpen en mijn paard een ander beeld gaf dan dat hij zei zijn we toch maar naar een kliniek gegaan. Diagnose: Kissing Spines, verkeerde belasting voorbenen door te veel pijn en daardoor te veel symnofia de weke delen in de hoef waren ontstoken, atrose in de 6e en 7e hals wervel en als je de hals erg doorboog naar rechts ontstond er ataxie in de achterhand. Uiteindelijk loopt ze nu in de hemel omdat niets meer haar kon helpen, (wel geprobeerd). Ik weet dat hij geen röntgenlogische ogen heeft enzo. Maar ik vind wel als je zo goed weet hoe een paard in elkaar zit ( want hij praat ook over dingen zoals het paard van mijn vriendin had last van zijn castratie na 3 jaar?! En dat kreeg hij door d.m.v. zijn hand op zijn hoofd te houden ) dan was een rugblessure bij mijn paard een lichte diagnose.

Overigens helpt hij een ander paardje bij ons op stal dus ook en met succes, alleen nooit blijvend. Ik ben niet negatief over hem, maar je hebt zo allemaal zo je ervaringen! Iniedergeval heel veel succes met je paardje!

nikkiwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 15:26

Mijn paard is ook door Harry Hoevers behandeld en ik ben zeer tevreden. Sindsdien zit hij een stuk beter in zijn vel.
Toen ik mijn paard net had is ie in volle galop tegen de muur aan gelopen. En dat heeft hem geen goed gedaan. Alleen heb ik het nooit echt door gehad dat hij er veel last van had. Het leek allemaal wel goed en hij liet ook niet merken dat ie pijn had. Dat kwam dus later naar boven en toen heb ik er eerst iemand anders bij gehad en dat hielp inderdaad maar voor korte tijd en nu ben ik dus eind juni bij Harry Hoevers thuis geweest met mijn paard en sindsdien gaat het echt super. Ik heb hem nu in het M1 lopen en ik merk dat ie veel rustiger is en alle oefeningen beter aankan. Kortom ben zeer tevreden over de behandeling van Harry Hoevers.

Hij heeft ook het paard van mijn vriend geholpen en die loopt nu ook eindelijk een beetje fatsoenlijk. Deze had onder andere een spiertje/ werveltje bij zijn kont scheef zitten. Daardoor had ik moeite met galopperen en das nu al een stuk beter.

Een week later is Harry Hoevers ook bij ons op stal geweest en dat is iedereen ook wel goed bevallen. Jorientje hier ook in dit topic staat bij mij op stal. Zij heeft ook een positief beeld.

Dus succes ermee maar ik zou in ieder geval Harry Hoevers is proberen. Baat het niet dan schaadt het niet!

Emmalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-05 18:48

HoI,
Mijn verzorgpony loopt soms nog kreupel door een oude draadwond. Met het rijden heeft ze er normaal geen last van. Maar ze is wel stijf in haar achterbenen. Maar zou dat misschien over kunnen gaan als ik haar laat behandelen door Harry Hoevers??

Als het niet zou helpen tegen stijfheid laat ik haar ook behandelen hoor, maar ik wil het gewoon graag weten of dat misschien ook over zou kunnen gaan.

Van Roos (schrijfster van de vraag:P)

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 15:17

Dat is moeilijk te zeggen, omdat niet duidelijk is wat precies het probleem is. Je zou het Harrie eens voor kunnen leggen. Anders gewoon een keer laten behandelen. Als hij bij het paard is, kan hij er vast al meer over zeggen. Dan kijk je daarna gewoon of er wel of geen verbetering is.

Emmalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-05 17:35

Hej Kyona,

Heeft Harrie Hoevers dan een internet site of een e-mail adres??
Zo ja wil je die even opschrijven??

Van Roos

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 17:50

Nee, dat heeft hij niet. Hij heeft telefonisch spreekuur op werkdagen tussen 12.30 en 13.00 uur. Dan kan je wat info vragen en een afspraak maken. Ik zal je het telnr. per pm toesturen.

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 23:03

Ik heb Harry Hoevers ook 2x bij ons paard gehad. Ik vind het een heel bijzondere man. Hij kan je veel over je paard vertellen. En zijn behandeling vinden ze gewoon heel prettig. Vooral het magentiseren oid wat hij voor het kraken doet, vinden ze echt heerlijk.

Bij ons paard heeft het zeker geholpen. Maar als er sprake is van een rijtechnisch probleem, wat bij ons paard zo is, dan moet je daar natuurlijk ook aan werken.
Harry kan er wel voor zorgen dat je paard minder last heeft van blokkades in zijn lijf zodat je je paard vervolgens rijtechnisch kunt verbeteren.
Doe je dat niet dan zal zijn behandeling geen blijvend resultaat hebben.