...Ik heb een heerlijk verzorgpaard staan, waar we al genoeg mee hebben afgetobt, altijd was er wel wat, hebben misschien in de 9 jaar dat we hem hebben, hooguit! 2 jaar me kunnen rijden..paar jaar geleden hebben ze hoefkatrol ondekt..dit gingen we allemaal oplossen met speciaal beslag en noem maar op, je kan het niet verzinnen of we hebben het geprobeerd...vorig jaar hebben we een zenuwsnede gedaan(aub, gaat er nou geen commentaar op leveren, we proberen alles om het paardje pijnvrij te laten leven)..maar 2 maanden geleden begon hij weer mank te lopen en zijn we weer naar de kliniek gegaan en is hij opgegeven...alleen wij en paardlief geven nog niet op...nu is hij al jaren met pensioen omdat we niet op een paard gaan rijden die of pijn heeft of eventueel pijn heb en hij mag van ons gewoon lekker in de wei blijven staan,op voorwaarde dat ie het nog naar zn zin heeft en dat heeft ie echt nog!..neem van me aan, we laten echt geen paard leven die zoveel pijn heeft dat ie het niet meer naar zn zin heeft...daarvoor houden we echt teveel van hem
maar dan nu...hebben we het idee dat we nog 1 iets kunnen doen voor hem en dat is natuurlijk bekappen..hebben jullie hier ervaring me, hoefkatrol en natuurlijk bekappen, graag jullie antwoord..voor en tegens, wil alles weten..dit paard is 10 jaar en we willen zo graag dat ie gewoon nog lekker met zn maten in de wei kan staan en heerlijk met ons kan kroelen, het is zo'n labrador, hij is altijd vrolijk en gezellig en echt een speciaal paard voor ons.. nogmaals het gaat ons niet om het rijden, het gaat ons om hem!!!
sorry voor het lange verhaal, maar hopelijk heb je een ervaring voor ons..we zijn echt ten einde raad, nu gaat het nog(onder omstandigheden) goed met hem..maar hoelang gaat dat duren???
alvast bedankt