dikke klier aan 1 kant

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

looniej

dikke klier aan 1 kant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 11:53

Nadat mijn jaarling shet 2 keer ziek is geweest, heeft ze nu aan de rechter kant een dikke klier.
Op stal zeiden ze dat het ontstoken was, en dat de dierenarts (nog) niet zou hoeven te komen.
Nu vraag ik me af of het iets anders kan zijn?
een paar dingen:
-ze heeft een wondje aan de onderkant van haar hoofd.
-ze staat op heel kort gras.

Kan het zijn dat het door het gras komt, of dat ze getrapt is....

misschien kan ik morgen een foto maken...
ik hoop dat het niets ernstigs is want ze is al zovaak ziek geweest;(

(dit is misschien al het zoveelste topic, maar ik kon niets vinden bij Zoeken)

snowdon

Re: dikke klier aan 1 kant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 13:27

een tip: ga op je gevoel af... als jij het idee hebt dat er beter even een DA bij kan komen, moet je je niets aantrekken van je stalgenoten... (ehmz tsja ook niet van mij dus )

Brennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 14:21

Een ontsteking gaat nooit vanzelf weg. Vaak hebben ze dan koorts en zijn wat lusteloos. Als je het niet vertrouwd altijd Dierenarts bellen, anders krijg je later misschien spijt als het wel iets ernstigs is en als de DA zegt dat het niet ernstig is kun jij opgelucht ademhalen en hoef je niet meer te piekeren. Groetjes Brennie

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 20:47

looniej: ben je nu zelf wat meer gerustgesteld nu je weet wat het is? Je zit in elk geval niet meer in onzekerheid voor wat het nu kan zijn en je kan nu echt proberen te handelen. Ik wil jou en je shet in elk geval veel sterkte wensen de komende tijd! Ik hoop dat het alleen maar beter gaat.