Hoi Rosecroft6. Ik heb je idd gezien in utrecht, wat toevallig zeg. Heb je link bekeken, en weet nu zeker (te zien aan het paard en halster) dat jij het was.
Eigelijk liep siral na 3 dagen al beter dan het afgelopen jaar. Het galopperen kan hij nu wel erg lang volhouden, hij wil linksom nog weleens overspringen, contra etc. Maar rechtsom gaat echt super. Ik ben erg tevreden, hij loopt erg ontspannen en je zit echt heerlijk. In utrecht vroeg een studente zich al af hoe hij zal zitten in galop omdat je hem echt als een bal kon zien stuiteren. Dan kan toch nooit lekker zitten? Nou niet echt nee. Maar nu gelukkig wel weer.
Hij loopt nu weer net als een jaar geleden, wel jammer dat daar pijnstillers voor nodig zijn. Is ook niet meer bijterig, pletten, en trappen bij het zien/opleggen van het zadel.
Heel afentoe wil hij nog wel verstijven, vandaag ook weer, maar dan gaan we een rondje met hem lopen en dan is het weer klaar. Ik wil het eigelijk proberen met de camera op te nemen zodat ze daar kunnen zien wat we bedoelen.
Aan de ene kant ben ik erg blij dat hij zo super los loopt, kan zijn benen weer goed strekken/neerzetten, struikelt nog weleens, maar nu meer achter dan voor, maar niet zo erg meer als voorheen, etc maarhet is nu ook duidelijk (wat voor mij al was) dat hij de boel niet in de maling neemt maar gewoon echt ergens last van heeft. Nu is het afwachten wat ze in utrecht gaan bekijken en ontdekken.
Ik hoop er maar het beste op, vorig jaar kreeg ik vanuit bgraven ook het advies om veel te galopperen, omdat zijn rug dan bol is, weinig draven want dan gebruiken ze hun rug weer anders. Maar hoe lang kan je galopperen op een paard wat er na een rondje uitvalt, overspringt, etc.
Gelukkig gaat dat nu beter en kunnen we een min. of 10 achter elkaar galopperen, echt ongelofelijk, had ik niet durven dromen hoor!
En in utrecht waren ze al blij als de draf zou verbeteren met pijnstillers.
Ben bezorgd/benieuwd wat er uit komt, en of er iets uitkomt, hoop er het beste van natuurlijk.
Hou je op de hoogte, alles goed met dat paardje waar jij mee was/