Good As Gold (kalmerend effect bij nervositeit en angst)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Good As Gold (kalmerend effect bij nervositeit en angst)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 20:04

Ik was wat op Internet aan het surfen, en ik kwam het volgende product tegen!

Afbeelding
Voedingssupplement dat werkt tegen nervositeit.

Bevat: Tryptophan, vitamine E en B1. (kalmerend effect bij nervositeit en angst)

Zoals misschien een paar mensen weten, bij Bob zichzelf dus, als hij enige vorm van stress heeft (3 topic's over, hij komt in September in de BIT!). Omdat ik nu antibijtlotion gebruik, en hij dit eigenlijk bijzonder vervelend vind (lees : agressief word hij ervan) probeer ik toch te zoeken naar een wat effectievere oplossing, waarbij hij ook wat meer innerlijke rust krijgt.

Kent iemand dit product, wat zijn de effecten/ervaringen?!
Ik durf niet zomaar iets te bestellen wat mij totaal onbekend is, ik heb er ook namelijk nog nooit van gehoord!

laida

Re: Good As Gold (kalmerend effect bij nervositeit en angst)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 12:33

ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen over dit product.ik zoek namelijk ook nog steeds iets tegen stress voor mijn paard

nivonne1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 13:50

ik heb geen ervaring met dit product wel met homeopatische middelen zoals nervo horse werkte pefect.bij mijn paard is een manuele terapeut geweest haar stess aanvallen zijn daarna duidelijk minder geworden.

morelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 13:38

Zelf weet ik dat er bij Divoza en de paardendrogist ook van deze supplementen te koop zijn. Vaak zit er ook magnesium in. Het blijkt namelijk volgens de omschrijving van deze producten dat nerveus gedrag en stress vaak voortkomen uit een slechte spijsvertering. Aangezien paarden van nature bijna continu een gevulde maag hebben en de manier waarop wij veel van ons paarden houden daar niet goed op aansluit, krijgen ze last van maagzuur. Hierdoor worden ze dan weer nerveus en gestressed. Of dit waar is weet ik niet het klinkt wel aannemelijk. Ik heb ook wel eens gehoord dat veel sportpaarden last hebben van maagzweren. Zelf heb ik net een nieuw paard welke ik kalmerende kruiden heb gegegeven van de kruidenheks. Dit heb ik gedaan omdat een verhuizing niet niets is voor een paard en ik haar hier wat mee denk te helpen de eerste twee weken. Of het effect heeft is lastig te zeggen omdat ik haar nog maar net ken. Ik heb dus helaas geen ervaring met het door jou opgegeven product. Wel zou ik het in jou geval gewoon proberen. Voorzover mij bekend hebben dit soort producten geen negatieve bijwerkingen. ( nagaan waar de stress vandaan komt is natuurlijk ook een aanrader , maar daar ben je vast al mee bezig )

Heel veel succes!