Nadat een peesblessure bij mijn paard was geconstateerd (viewtopic.php?f=3&t=439181&hilit=) stond mijn paard du op rust, binnen in de box. daarna moest ik hem controleren, en omdat hij aardig was verbeterd moest ik gaan stappen.
Toen belde na een paar dagen stappen de stalhouder op om te vertellen dat mijn paard op drie benen stond, zo kreupel dat ie was! En dat met het voorbeen waar de peesblessure NIET zit. Zo vanuit het niets, van de ene op de andere dag.
De dierenarts is twee keer op zoek geweest naar een hoefzweer, maar kon niets gevonden krijgen, terwijl die wel op een plek van de hoef duidelijk heel pijnlijk is. Dus doorgestuurd naar de kliniek in moergestel en foto's gemaakt. Ook geen breuk of scheur te zien... Wat nou weer???? Wat kan het dan nog zijn?? Zaterdag hebben we balloukie daar gelaten omdat ze hem daar heel goed in de gaten kunnen houden en omdat ik anders vandaag weer terug moetsmet hem. (dat gaat niet handig, paard op drie benen in de trailer). Nu bellen ze rond de middag wat verder onderzoek uitwijst... ben echt als de dood dat er iets ergs uitkomt! Het is maar te hopen dat er ergens een flinke ontsteking zit...