Lieve allemaal!
Heel erg bedankt voor de duidelijke uitleg, foto en dat jullie me het gevoel gaven dat ik geen zeur was (en mijn vraag serieus namen).
Ik heb Kate nu 9 maanden en al 9 maanden lang kijk ik voornamelijk naar haar buik en ademhaling. Ik wil ook graag weer genieten van haar en dat lukte steeds maar niet. Blijkbaar heeft de ziekte en dood van Son een dusdanige impact gehad, dat ik bang ben en blijf voor herhaling. De oorzaak van Son's ziekte is namelijk nooit boven water gekomen...
Iedere keer als ik dan bij warmer weer Kate haar ademhaling zag versnellen, dacht ik weer dat ook zij ziek werd. Vanochtend zag ik haar draven en spande zij die buikspier aan... misschien begrijpen jullie wat er door me heen ging op dat moment...
Dankzij jullie uitleg, de duidelijke foto en vooral het verhaal van Cassidy (over die buikspieren die juist gebruikt worden bij een bepaalde verzameling), snap ik dat ik me geen zorgen hoef te maken. Dit roept mijn omgeving al tijden, maar kon niet uitleggen waarom. Ook de VA, die meerdere keren geweest is, verklaarde Kate keer op keer gezond.
Ook Son had nog niet wat Greet wel zo overduidelijk laat zien, maar met Son was veel meer mis als alleen haar longproblemen...
Dankjewel dus allemaal!