Flame heeft bijna 2 maanden trg een wonde aan z'n schouder opgelopen, hoe hij eraan komt weet niemand. In het begin kwam de DA het iedere dag verzorgen en dat ging goed. Twee weken terug zei de eigenaar van de manege dat ik er wel weer op kon maar dat ik wel nog ff de wonde zuiver moest maken. Ik helemaal blij dat ik terug op m'n schatje mocht en ik ging hem uit de wei halen (want daar stond hij om te revalideren) maar toen zag ik dat die wonde er weer heel slecht uitzag en weer helemaal ontstoken was. De DA is toen gekomen en hij heeft me gezegd dat ik de wonde iedere dag moest verzorgen en hij liet me zien hoe ik dat moest doen. De wonde heb ik nu iedere dag verzorgd en die is mooi genezen... Maar hij is nog steeds mank aan dat been, en geen klein beetje! hij loopt soms zelfs op 3 benen
. Nu zei de manegebaas dat hij met de DA gesproken had en dat die zei dat zijn spieren gewoon zwak zijn geworden aan dat been, en dat zie je ook goed want de bespiering aan dat been en schouder is gewoon helemaal weg (omdat hij er nooit op staat). Nu moet ik dus iedere dag met hem gaan wandelen. Maar daardoor wordt zijn kreupelheid alleen maar erger! in begin kon ik er op zitten maar nu al helemaal niemeer en loopt hij weer op 3 benen of hij wil gewoon niet meer verder. Het doet me echt pijn om hem zo te zien lijden... Wat kan ik nou doen om z'n bespiering terug goed te krijgen? Zijn daar middeltjes voor of moet zich dat van nature terug opbouwen.
Flame is hierdoor wel heel raar gaan lopen en zet dat been helemaal naar buiten.
Zal hij ooit nog goed kunnen lopen?
Groetjes