Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Cassidy schreef:Wij hebben een tweejarige op stal gehad die zijn nek had gebroken, hij kon wel staan, maar als hij zijn hoofd naar beneden deed om te eten stortte hij neer. Hij kon weer opstaan, maar zo gauw als hij weer zijn hoofd naar beneden deed was het hetzelfde verhaal.
Paard is helaas afgemaakt.
SpeedyCorsa schreef:Jeetje heel veel sterkte ermee!! Hou je ons op de hoogte??
BiancUgo schreef:Hi,
Hierbij ook een link van mijn paardje en hij is er nog steeds maar het gaat niet zo heel goed met hem..
Volgende week moeten we weer naar de dierenarts en dan maar weer kijken of hij er verbetering in zie zitten of helemaal niets meer..
Ik zal jullie op de hoogte houden..
viewtopic.php?f=3&t=389152&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Succes met je paardje en ik hoop voor je dat de jouwe goed komt mijn paard is net 4 ....
door_ schreef:super super super, ik duim!
(krijg wel een beetje lamme duimen nu eigenlijk, maar dat heb ik dr voor over!)
SpeedyCorsa schreef:BiancUgo schreef:Hi,
Hierbij ook een link van mijn paardje en hij is er nog steeds maar het gaat niet zo heel goed met hem..
Volgende week moeten we weer naar de dierenarts en dan maar weer kijken of hij er verbetering in zie zitten of helemaal niets meer..
Ik zal jullie op de hoogte houden..
viewtopic.php?f=3&t=389152&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Succes met je paardje en ik hoop voor je dat de jouwe goed komt mijn paard is net 4 ....
Jeetje, we zitten in hetzelfde schuitje dus! Mocht je al wel weer wat stappen onder de man? Ik las dat je toen miss over 7 weken weer mocht rijden...
Het is niet te bevatten, vooral omdat ze nog zo jong zijn, die van jou 4 en die van ons net 5 jaar...