Hoefkatrol Onsteking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tooltje1

Hoefkatrol Onsteking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-05 21:52

Kan er iemand mij iets vertellen over Antoine de Bodt? Wat je er van vindt en of dat er mensen zijn waarbij het heeft geholpen. Of dat je er zelf ervaring mee hebt of gehoord via anderen enzz.... Bij mijn paard is er namelijk een jaar gelden hoefkatrol onsteking gekonstateerd. En zit er over te denken om daar op les/cursus... te gaan.
Groetjes MM

Bets

Re: Hoefkatrol Onsteking

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 09:37

Nou er bestaan al ontzettend veel topics erover. Ik zelf ben ook bij hem geweest en train nog steeds bij hem. Ben er goed over te spreken betreft de trainingsmethode. Het ligt er ook aan wat je precies wilt met je paard, is het maar recreatief of wil je echt nog wat behalen, wat heb je nu in tussentijd met je paardje gedaan sinds constatering van HKO ontsteking. Er zijn ook diverse leerlingen van Antoine de Bodt die op zijn wijze lesgeven. Ook komt hij op diverse plaatsen hier in nederland lesgeven. Ik weet niet waar je vandaan komt, maar misschien is dat een optie voor je. Of misschien woont er een leerling vlak bij je in de buurt.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 11:08

Ik heb er veel positieve verhalen over gehoord, maar heb verder geen directe ervaring met hem. Ik ben wel een keer naar een les van hem wezen kijken, en dat sprak me erg aan. Mocht bij mijn paard ooit HKO geconstateerd worden, dan bel ik hem dezelfde dag nog op!

Er goed aan hem vind ik dat hij het probleem zoekt bij de ruiter, en vanuit daar kijkt hoe hij het paard kan helpen.

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 15:43

Mocht je gaan, dan zou ik je adviseren om naar een lesdag te gaan en niet naar een clinic. Bij een clinic krijgt het publiek nl. ook veel aandacht (tijdens jouw les....) en dat is iets waar je niet op zit te wachten. Het is al duur genoeg!

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 09:03

Kyona schreef:
Mocht je gaan, dan zou ik je adviseren om naar een lesdag te gaan en niet naar een clinic. Bij een clinic krijgt het publiek nl. ook veel aandacht (tijdens jouw les....) en dat is iets waar je niet op zit te wachten. Het is al duur genoeg!

Is ook mijn advies!!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 14:16

Klopt, tijdens de les waar ik ben wezen kijken, was hij erg met het publiek bezig. (mijn instuctrice kreeg les en we mochten komen kijken van haar)

tooltje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 14:34

ik heb me zelf nou aangemeld voor 2 stage dagen op 17-18 september. Is daar ook veel publiek bij? Ik weet wel dat er toeschouwers mee mogen, maar volgens mij zijn dat alleen de eigen mensen die daar naar toe gaan geen echte "kijkers" volgens mij.

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 08:09

tooltje1 schreef:
ik heb me zelf nou aangemeld voor 2 stage dagen op 17-18 september. Is daar ook veel publiek bij? Ik weet wel dat er toeschouwers mee mogen, maar volgens mij zijn dat alleen de eigen mensen die daar naar toe gaan geen echte "kijkers" volgens mij.

Meestal zijn er alleen de mensen die in dat weekend bij hem zijn en mensen die je zelf meeneemt. Anders normaal gesproken niet. Of er moeten toevallig mensen komen kijken, maar hoofdzakelijk zijn het alleen mensen die afspraak bij hem hebben lopen.

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 10:39

Gebruik aub even de zoekfunctie, er is al heel veel geschreven over Antoine de Bodt op Bokt. Ook bij het forum Rijtechnisch.