Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mjet schreef:mijn fjord is geopereerd aan haar griffelbeentje. Het was op verschillende plaatsen verbrijzeld en moest weggehaald worden. Ze heeft 3 weken in de kliniek gestaan. Normaal staat daar 2 weken voor, maar ze had een open wond (door klap van ander paard) en dat was gaanintecteren.
Daarna 5 weken boxrust met een stukje wandelen per dag op een gegeven moment. Toen alles langzaam opbouwen en na 4 maanden was ze weer super. Heb er nooit meer last mee gehad.
de kosten waren 4 jaar gelden 2400,- guldens. Hoeveel het nu is???? dat weet ik niet.
succes
charisath schreef:5 weken boxrust?? Hoe kan je daarna dan rustig beginnen met stappen? zonder dat je paard compleet flipt???
Greetz.
charisath schreef:5 weken boxrust?? Hoe kan je daarna dan rustig beginnen met stappen? zonder dat je paard compleet flipt???
Greetz.mjet schreef:mijn fjord is geopereerd aan haar griffelbeentje. Het was op verschillende plaatsen verbrijzeld en moest weggehaald worden. Ze heeft 3 weken in de kliniek gestaan. Normaal staat daar 2 weken voor, maar ze had een open wond (door klap van ander paard) en dat was gaanintecteren.
Daarna 5 weken boxrust met een stukje wandelen per dag op een gegeven moment. Toen alles langzaam opbouwen en na 4 maanden was ze weer super. Heb er nooit meer last mee gehad.
de kosten waren 4 jaar gelden 2400,- guldens. Hoeveel het nu is???? dat weet ik niet.
succes