kreupel???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lauwie

kreupel???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-05 10:51

ik ging gisteren rijden met me fjord en toen liep ze raar ik wist niet hoe maar het zat niet lekker... toen ik er iemand anders op liet rijden toen zag je wel dat ze haar rechterachterbeen anders neerzet dan haar linkerachterbeen. ik zag toen dat er een teek zat net op dat stukje vel net voor haar been niet zo heel groot kan het komen dat ze daarom zo raar liep of is ze kreupel? ik heb de teek veruit gehaald (met kop) er zat wel een harder stukje in haar vel en ze wou niet echt doorlopen daarna. ik heb haar vandaag een dagje rust gegeven in de wei..
moet ik de dierenarts er bij halen of niet wat denken jullie,

groeten laura

Kyona

Re: kreupel???

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 17:57

Denk dat ze niet kreupel gaat lopen door een teek. Zou het even in de gaten houden en het been controleren. Misschien verstapt? Je kan anders de dierenarts wel even bellen voor tel. advies.

FirstLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 22:58

nou het zou mischien toch wel daardoor kunnen komen als je een best gevoelig paardje hebt.
zoals mijne zou daardoor ook welleens kreupel kunnen gaan lopen denk ik.

maar goed dat je hem eruit hebt gehaald,ik zou het wel even in de gaten houden want de dag erop zou ze dan toch echt wel weer goed moeten lopen.
had ze verder nergens een verdikking?warme hoef ofzo?
gewoon even in de gaten houden

lauwie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-05 09:18

ik zie verder niks en ze heeft geen pijnlijke plek op haar been of een verdikking...