volgende week komt Steffi van de Laarse

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kimberly_83

volgende week komt Steffi van de Laarse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-05 22:38

Hallo allemaal,

mijn paardje is erg gevoelig in zijn rug. Volgende week komt steffi. Wie heeft haar allemaal wel eens langs gehad?

Renske_

Re: volgende week komt Steffi van de Laarse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 23:06

ja meerdere keren zelfs en veeel andere bokkers ook

steffi is echt supergoed!
mijn afgekeurde paard die in heel zn lijf vast zat, zn achterhad zo verkrampt had door oa scheef bekken etc kreeg ze lekker los, ontspannen en 100% zuiver

steffi is echt top

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 08:53

vorige week is ze bij mijn paard geweest, hij is er enorm van opgeknapt, zijn bekken staat weer recht, zijn nieren worden nog behandeld met medicijnen, zij heeft acupuntuur gedaan en mijn paard is enorm "afgevallen" oftewel heel veel vocht kwijtgeraakt in een week tijd, alle singels zijn te lang en ik heb gaatjes moeen bijprikken in de binnensingel van het tuig.
Hij is erg vrolijk (vind ik weer minder: durf ik er niet op)

Komt wel goed allemaal!

Zjadore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 21:32

Steffi heeft mijn paard meerdere malen behandeld ivm verkeerde stand van haar bekken en artrose in haar voorbenen.

Ik vind haar echt heel erg goed!!!
Ze heeft verschillende paarden bij ons op stal behandeld en zelfs paarden waarvan iedereen dacht dat het niets meer zou worden zijn echt weer super aan het lopen!
Bij ons is ze van de week voor het laatst geweest en omdat het zo goed gaat met alle behandelde paarden komt ze pas eind september weer terug.
Ik krijg op mijn opleiding voor dierhomeopaat ook college van haar en sta er steeds weer van te kijken wat een grote kennis van zaken ze heeft.

Judith29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 10:28

Steffi is ook meerdere malen bij ons op stal te vinden. Iedereen erg positief over haar. Ik heb haar zelf nog niet nodig gehad.
Maar wat ik nou niet snap, hoe komt het dat bijna elk paard een scheef bekken heeft?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 10:32

bij die van mij weet ik het: hij is een keertje achterover geklapt toen ikmet hem in tuig liep, geflipt, te hoog gesteigerd en daar lag ie op z'n rug te spartelen.... zichtbare schade: kapotte hakken en tuig, onzichtbare schade: scheef bekken....

droebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 21:38

Steffi is vorige week ook bij mijn paard geweest. ze heeft hem behandeld met acupunctuur, plek in z'n rug behandeld en bekken recht gezet. Deze was ietsje scheef. Mijn paard is scheef. Steffi vertelde dat als een paard scheef is of scheef gereden wordt, hij op een andere manier lgaat lopen en dan kan op een gegeven moment ook z'n bekken verkeerd gaan staan.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 22:57

idd pecies wat Smurf en Droebel zeggen
een paard krijgt een scheef bekken door bv een ruiter die scheef zit, een paard wat scheef loopt en niet rechtgericht wordt, een paard dat pijn heeft ergens en daardoor scheef gata lopen, of na bv een val of vastligge etc

Q is 1x gevallen met mij samen, omgeklapt met steigeren, minstens 1x in de wei gevallen(tegen het hek aan..) en 2x vastgelegen op stalw aarvan 1x uuren lang want er was niemand thuis, DA moest erbij komen om hem "wakker" te krijgen en overeind te helpen

en omdat geen enkele DA dat zag, heb ik hem 3 jaar doorgereden met scheef bekken waardoor ongeveer heel zna chterhand scheef was, verkeerd werd belast, verkeerde beenstand achter en achterhand compleet verkrampt vd pijn en fout bespierd...

steffi heeft echt super werk verricht bij hem!!

Deerne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 14:26

Hai,

Ze heeft ons paard ook behandeld na een val. Ik heb zelf goede ervaringen met haar.

Veel suc6 ermee

janne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 16:40

steffi heeft mij paard ook 3x behandeld.
ik kan maar 1 ding zeggen ze is super.
mijn paard was in lichte mate ataktisch en zelfs dat heeft ze 100% weer goed gekregen hij was zuur chagereinig en snel boos,nu is daar niets meer van te merken.
steffie is mijn persoonlijke held haha

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-05 23:21

nou dat zijn allemaal goede verhalen. ik kan niet wachten tot ze eindelijk komt ik ben zo benieuwd. Ik laat wel ff weten hoe het gegaan is. Ze komt bij mij voor een gevoelige rug maar ik ben benieuwd wat ze allemaal nog meer ontdekt!

ellenlouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 22:03

Bij mijn paard is ze ook een al een aantal keer geweest. Helaas is de mijne niet meer goed te krijgen. Jammergenoeg kan ook Steffi geen ijzer met handen breken. Ik waardeer haar eerlijkheid en gelukkig wordt mijn paard wel verder door haar begeleid.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 22:07

Hier nog iemand die 100% positief is over Steffi. Ze heeft mijn merrie helemaal opgeknapt, eigenlijk in één behandeling. Helemaal top. Helaas heeft paard nu weer iets anders, maar niets dan lof over Steffi.