Eleonoor schreef:Ergens snap ik je verhaal niet. Kan ook aan je leeftijd liggen, geen idee. Maar een paard kan niet zomaar ziek worden omdat hij/zij niet is geent. Nu het paard dus duidelijk ziek is zou er zo wie zo nooit geent mogen worden.
Uitspraak van 'iemand' dat die luchtzuigt slaat echt werkelijk alles. Wie is die 'iemand' dan? Een dierenarts?
Komt mij dus een beetje over dat je eingelijk weinig ervaring hebt met het hebben van een paard. Zou advies inwinnen van iemand die zijn/haar hele leven met paarden te maken heeft en in dit geval toch wel eens een dierenarts bellen.
hallo je begrijpt het denk ik verkeerd
ik heb al verschillende pony's tot topniveauw gereden en ik heb er dus wel verstand van.. maar ik heb dit paard er net nieuw bij en de 1 zegt dit de ander zegt dat.
mijn intructrice zegt dat er niets aan de hand is. maar de mensen waar hij staat zeggen dat hij waarschijnlijk gewoon een zuiger moet zijn..
en enten kan ook niet nu hij ziek is. zijn weerstand is nu niet optimaal en met een vaccent kan het alleen maar erger worden. mijn vraag was gewoon als hij nou niet geent is .. is er dan kans dat hij sneller ziek word zeg maar..
du nu snap ik het niet meer.
hij is 4 jaar en net onder het zadel. hij is vrij stevig kwa bouw maar je kan zijn ribben een beetje zien.. en dat is niet echt een goed gezicht. en dat had hij vorige week nog niet. hij krijgt elke dag een kilo biks en na het rijden krijgt hij 2 kilo.. ze staan net op een nieuw weiland met weer genoeg gras. dus zijn vermagering is gewoon heel erg vreemd.. het hoesten is nu wel opgehouden dat heeft hij maar 2 dagen gedaan. ik vraag jullie gewoon om advies. niet om commentaar is geef enorm om mijn paarden maar ik ben ook een enorme twijfelaar als de 1 dit zegt en de ander dat .. ja dan weet ik niet meer wat ik moet doen snappen jullie.. dus ik dacht misschien weten jullie het.