Raymond kreeg zo'n 3 weken geleden een vreemde plek.. een normale beet van een vlieg vormt gewoon een bult/bultje.. nu had hij op zijn schouder een soort schijf zitten.. die omringd was door een verhoogd stukje.. en in het midden plat.. ik vroeg me al af of dat nou echt van een 'vliegen' beet was.. maar goed even aankijken he..
hij heeft er zo'n 2 weken gezeten en is toen kaal geworden ( haren weg op die plek ).. om de plek heen zaten een hoop 'gewone' bulten van een vliegen beet.. die plek zal dus wel lekker zijn ofzo
Maar nu worden eigenlijk al die bultjes kaal ( de haren vallen er af ).. dus ga ik toch twijfelen of het wel beten van een vlieg zijn.. want ben nog nooit tegen gekomen dat de plekjes kaal worden.. iemand wel?
vandaag was toevallig een homeopatische arts op stal..dus heb het eens bij haar neer gelegd.. en die vond het zo te horen dus ook de vraag of het wel vliegen beten waren.. zij heeft er verder niet naar geken.. want ze moest weer door.. zou kunnen bellen voor een afspraak..
maar goed..iemand een idee?.. herkenbaar?
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk beschreven is..morgen aaf volgen de foto's!!
)