Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Civic schreef:Ik weet niet of ik het helemaal goed gespeld heb, maar gebruik NOOIT maar dan ook NOOIT het middel TACTIC als je paard/pony schurft heeft.
Een stalgenootje van mij heeft een leuke Tinker.. ze bleek schurft te hebben. Ze is gelijk naar een paardenzaak geweest om te vragen of zij een middel hebben er tegen. Ze hebben haar dat spul verkocht.
Zondag heeft ze haar er helemaal mee gewassen, dat was geen probleem volgens de verkopers.
's Avonds werd het paardje al niet lekker en begon niet meer te eten en te drinken. Ze heeft nu dus al 3 dagen nix gegeten en gedronken en plast ook niet meer.
De DA is er bij geweest vanmorgen en schrok ontzettend dat hij hoorde dat ze dat middel had gebruikt. Het MAG NOOIT verkocht worden aan mensen die het voor een paard willen gebruiken. Het is puur vergif.
Vanmorgen was ze al bijna overleden, ze was ijskoud en ging constant liggen.. Het si nog maar de vraag of ze de avond haalt, als ze niet gaat drinken of eten.
Het is echt vreselijk!
Dus asjeblieft, let erop dat jullie dit NOOIT voor jullie paard gebruiken!
Linda
quintolover schreef:volgens mij kan je de winkel hier wel aansprakelijk voor stellen en dan hopen dat hij/zij het haalt en als ze het haalt kan je in ieder geval de dierenarts kosten terug vorderen:d
. Het middel is immers vrij verkrijgbaar, zonder tussenkomst van de dierenarts.