Cortaflex of Joint Saver Pro

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jinanda

Cortaflex of Joint Saver Pro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 11:29

Wie gebruikt voor zijn / haar paard een van deze middelen?
Mijn paard heeft hoefkatrol ( Fase 2/3) en Artrose. Ik gebruik nu sinds 2 maanden de Joint Saver Pro. Op zich ben ik redelijk tevreden maar het goedje is zo duur! Per 2 maanden ben ik 106 euro kwijt.

Over Joint Saver Pro kan ik niet zoveel vinden op het internet, over Cortaflex des te meer.
Ik zit dan ook te twijfelen om over te stappen op Cortaflex.
Wie heeft er ervaringen met Cortaflex of met Joint Saver pro? En wat zou het verschil zijn?

Jolande

Re: Cortaflex of Joint Saver Pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 13:21

Dat is lastig te zeggen. De werking kan varieren per paard. Bij mijn paard hebben we ook verschillende produkten geprobeerd waaronder Cortaflex en MaxFlex. Wij zijn echter uitgekomen op Flex+ (http://www.absorbine.com/animal/flex_plus/flexplus.htm) We merken echt verschil als mijn paard het niet krijgt. Ze wordt dan weer strammer in haar bewegingen. MaxFlex werkte minder Cortaflex gaf ook een redelijk resultaat maar bij mijn paard werkt Flex+ duidelijk het beste. Deze laatste is echter ook wel weer wat aan de prijzigere kant. Cortaflex is duidelijk goedkoper.
Succes met je keuze!

Crissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 18:45

Zelf heb ik echt heel goede ervaring met cortaflex. Ook een vriendin van mij met haar paard (HKO 3 en artrose 3/4) reageerde hier super op terwijl niets anders hielp. Met de cortaflex bloeide hij helemaal op en werd vrolijk. Na een paar maanden liep hij helemaal zuiver en ook op harde ondergrond OK. Zou het dus zeker eens proberen.

TICKELS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 18:01

Ik geef mijn paard Arthri aid van Nutri science, werkt heel goed. is nu ook in poedervorm verkrijgbaar.
Mijn paard heeft hoefkatrol fase 4 en loopt er fantastisch mee!
www.nutri-science.nl
Je kunt altijd bellen voor advies, zijn echt hele eerlijke mensen die je graag advies geven.
Als je meer wilt weten kun je me pb-en.
Succes!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 22:04

Ik heb ook goede ervaring met Cortaflex, ik koop het hier een adres in Engeland maar beduidend goedkoper dan hier in Nederland zelfs met de verzend kosten.

Suus25

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 11:19

Letizia schreef:
Ik heb ook goede ervaring met Cortaflex, ik koop het hier een adres in Engeland maar beduidend goedkoper dan hier in Nederland zelfs met de verzend kosten.

wat ben je nu kwijt in euro's? Ben niet zo goed in de ponden... Ik koop dezelfde pot (poeder 454 gr) in nl voor ong. 68 euro incl verzendkosten.

(tis wat die pezen en artrose....)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 12:59

Ik betaal voor de pot met 908 gram ong. €86

mirellakuijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 23:26

Mijn vorige pony had artrose stadium 4.
Ik gebruikte hiervoor cortaflex werkte super.
Ik ben begonnen met een fles vloeibaar dat werd sneller opgenomen en daarna over op de onderhoud poeder. Van het vloeibare weet ik de prijs niet meer maar van de poeder is het een kilo voor € 50,- en daar deed ik 2 mnd mee.

Suus25

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 08:52

mirellakuijl schreef:
Mijn vorige pony had artrose stadium 4.
Ik gebruikte hiervoor cortaflex werkte super.
Ik ben begonnen met een fles vloeibaar dat werd sneller opgenomen en daarna over op de onderhoud poeder. Van het vloeibare weet ik de prijs niet meer maar van de poeder is het een kilo voor € 50,- en daar deed ik 2 mnd mee.

waar haalde jij je poeder dan?

mirellakuijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 19:17

Ik zal het even opzoeken ergens heb ik haar naam en telnr nog.
Volgens mij staat er nu ook een advertentie in het bit.