heb dus twee vragen. Ons Amore heeft vanvoor 1 platvoetje, wat kun je daar eigelijk aan doen om het haar gemakkelijker te maken
Want hierdoor loopt ze wel een beetje ongemakkelijk... Is het dan idd het best om er hoefijzers onder te zetten? De hoefsmid heeft gisteren geweest en hij heeft er geen onder gezet (hoewel ik gezegd had dat het best was van wel...) want hij vond het best goed zo... Terwijl ze enorm kort staat!Tweede vraagje: ons Amore liep toen we haar kochten niet mank. De eerste dag dat ze op de manege stond ook niet... Nu heeft ze twee dagen na elkaar lelijk aan het doen geweest in de buitenpiste en telkens met der hoef tegen die muur knallen hé... Nu loopt ze in haar draf nogal mank op 1 voorbeen.... Kan dat hierdoor zijn

Hoop dat iemand even vlug wil reageren want ik pieker mezelf nog zot

alvast bedankt!!! xxx
PS: DA komt woensdag pas voor nog een controle....
het is ook afhankelijk hoeveel verschil er in de voetjes zit. Mij eigen paard heeft er ook 1 en tussen de twee voorvoetjes zit een 1,5-2 cm verschil. Hij is in overleg met de hoefsmid op zooltjes gezet met onder de normale voet turf met teer en onder de andere voet equibuild. Echter niet elk platvoetje is er geschikt voor.