Je ziet het als als ze in de bak staat, altijd op rust, oortjes hangend, en suf kijkend. Als ik met 'r ga werken bijvoorbeeld grondwerk, let ze supergoed op maar struikeld af en toe en ze is niet actief. Wel doet ze dan weer precies wat ik zeg, reageerd ook wel weer snel, maar toch is ze niet echt actief.
Als ik buiten ga lopen loopt ze met een hangend hoofje en erg langzaam en vooral als ik haar van achter naar voor loop langs huis loopt ze zowat te slingeren en langzaam achter me aan te lopen terwijl dat zo goed als over is als ik er dan opga en wegrij. Ze is met rijden soms wel iets minder voor me been maar dat valt te overzien, ook hangt ze nu wel een beetje maar dat denk ik niet dat er mee te maken heb.
Als ze bijvoorbeeld schrikt flipte ze eerst zowat helemaal, geweldig
, maar nu kijkt ze op en doet ze zonodig een stap opzij maar maakt er niet zo'n ophef van. Ook op de heenweg met rijden is ze strontvervelend, alles eng dus telkens op de rem en terug gaat ze weer superlekker.
Ik ben bang dat ze misschien verkeerd voer krijg; equiral qi, gewoon onderhoudsbrok en zemelen, en 2 x per week slobber met lijnzaad vanwege haar koliekgevoeligheid.
Ze heeft ook een super opgezette dikke buik terwijl ze zelf absoluut niet vet is. Spieropbouw gaat ook langzaam en misschien heeft dit allemaal met elkaar te maken. Vindt het heel vervelend om toe te geven maar als het zo doorgaat wordt het gewoon een lomp paard waar ik een superhekel aan heb.
Ik ben dus ook bang dat ze niet gelukkig is, dat ze het hier niet daar der zin heeft ( heb er ong 1,5) of dat ze niks aan mij heb.
Ik zat ook te denken om naar iemand die door foto's wat op kan pakken het verhaal te sturen en een foto dan maar ik ben der nog niet helemaal uit. Misschien kunnen jullie er iets over zeggen.
Foto'tje, kun je zien hoe niet suf ze was

Dus we denken dat ze hierdoor niet genoeg voedingstoffen krijgt. Nu geven we haar Pavo Summerfit. Hierin zitten allerlei voedingsstoffen die overeenkomen met 2 kg. krachtvoer en dat gaat super. Ze is weer veel alerter.