Ik heb de veearts nog niet gebeld en de smid zei dat dat ook niet meteen nodig was.. even paard dagen aankijken en stappen en koelen. Ik maak me nu best ongerust want lees op internet over peesblessures dat het niet altijd warm hoeft te zijn en ze ook niet altijd kreupel lopen met peesblessure. Wat moet ik nou doen
Wat kan dit zijn:? Omar heeft wel 3 weken geleden een teek in datzelfde been gehad (bovenin aan de binnenkant) en die heb ik met tekentang met kop en al verwijderd maar volgende dag had hij een hele grote vochtzak zitten met een bult erin. Volgens DA kwam dit door de teek en komt dat vaker voor. Na 5 dagen was de vochtzak weg. Zou het kunnen zijn dat dat vocht naar beneden is gezakt en er nu nog zit
Verder heeft hij nog een harde bult in datzelfde bovenbeen (binnenkant) die de DA ook niet weet te verklaren. Waarschijnlijk heeft hij zichzelf hard aangetikt toen hij met longeren in april is gevallen. Het is een grote blauwe plek geworden precies onder een ader, het is nu waarschijnlijk bindweefsel geworden. De bult is niet warm en hij is er absoluut niet gevoelig op. Omar zit al zo lekker in de lappenmand sinds eind januari, ik word er gek van
het is iedere keer wat. Iemand enig idee?