Goede homeopaat gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Goede homeopaat gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 12:12

Wie heeft er goede ervaringen met een homepaat, waarvoor heb je hem/haar laten komen en hoe heet hij/zij?
Graag ook een indicatie van de kosten van consult, medicijnen varieert natuurlijk.

Wie kan mij helpen?

Needje

Re: Goede homeopaat gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 14:11

Ik heb Jeanette Kompier van Horse Body Balance bij mijn paard gehad. www.horsebodybalance.com
Consult is 40,76 euro (ex BTW denk ik). Zij meet je paard door.
Mijn medicijnen zaten rond de 12 eure per medicijn.

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 14:18

Wij zijn ooit voor een kat bij een homeopaat geweest... Wil je dat ook horen? Ze heeft echt wonderen verricht! De gewone DA had hem afgeschreven, maar door haar hulp heeft hij nog 2 jaar vrolijk en fris doorgeleeft. Hoe ze heet weet ik niet meer maar ze vertelde me toen al dat ze geen paarden doet want ze vond paardenmensen lastig Naam zul je dus niet zo veel aan hebben denk ik. Prijs weet ik ook niet meer.

sliertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 19:37

kijk eens op www.cvig.nl ik heb bij martine sira gereden en ze is een uitstekende homeopaat. Ik denk dat je met veel vragen bij haar terecht kan. voor verdere info kan je pm'en

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 09:12

Gerrit zoomer www.gerrit-zoomer.nl dacht ik anders moet je op google zoeken kom je er ook.
Heb goede evaringen. Een doormeting kost ong 80 euro

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 11:36

Ben bij Marijke Boinck geweest www.cherokeepaarden.nl zij heeft mijn paard goed geholpen. Is al weer tijdje geleden, weet de prijzen niet meer helaas, maar informeer eens vrijblijvend.
Ook Erik Laarakkers en Steffi v.d. Laarse schijnen goed te zijn, maar heb zelf geen ervaring mee, hun sites staan ook in mijn onderschrift vermeld.

Zjadore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 17:27

Steffi van der Laarse is geen homeopaat, maar acupuncturist.
Ze gebruikt wel complex homeopatische middelen van De Groene Os. maar dit zijn hele andere middelen dan die een echte homeopaat zou gebruiken. (Niet dat deze middelen niet goed zijn want ik gebruik ze ook wel bij mijn eigen paard.)
Zij heeft zelf ook tegen mij gezegd dat ze geen goede homeopaat is.

Als je echt een homeopaat bij je paard wilt hebben die een uitgebreid consult doet en dan een middel kiest dat echt bij jouw paard past (is voor ieder paard verschillend) dan kan je het beste misschien even kijken op de site van de Nederlandse Vereniging voor Klassiek Homeopaten www.nvkh.nl ik denk dat daar ook homeopaten bij zijn die dieren behandelen. Er is een helaas nog geen vereniging speciaal voor dieren.
Ik kan je wel een docent van mij aanraden, hij is al jaren homeopaat voor mensen maar behandeld ook dieren op aanvraag.
Hij heet Arjen Pasma uit Munnekeburen, hij heeft ook een site www. arjenpasma.nl.

Als je iemand wilt die gewoon eens goed naar je paard kijkt op holistische wijze dan is Steffi zeker aan te raden.
Mijn paard is al een tijdje bij haar onder behandeling en die is echt een heel stuk verbeterd! (Zoals nog een aantal paarden bij mij op stal)

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 18:15

Ik heb goed ervaringen met dhr Gerrit Zomer. Kijk inderdaad even op Google voor zijn site

shasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 00:34

Ik heb ook goed ervaringen met dhr Gerrit Zomer. http://www.gerrit-zomer.nl/ (Gerrit Zomer Geerdinksdijk 2, 7271 NC Borculo (0545-274094)

Paradiso

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 06:56

Needje schreef:
Ik heb Jeanette Kompier van Horse Body Balance bij mijn paard gehad. www.horsebodybalance.com
Consult is 40,76 euro (ex BTW denk ik). Zij meet je paard door.
Mijn medicijnen zaten rond de 12 eure per medicijn.

Zeker een aanrader! Is ook bij mijn paard geweest!!!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 15:30

Ik heb net als Bets ook hele goede ervaringen met Marijke Böinck van www.cherokeepaarden.nl.
Ze werkt holistisch (accupressuur, bach remedies, homeopathie en fytotherapie).

Alayda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 17:20

Ik kan je geen antwoord geven op je vraag omdat ik zelf ook opzoek ben naar iemand die mij verder kan helpen met mijn pony.
Mijn paardje vertoont een eigenaardige manier van luchtzuigen en heeft hierbij nog enige andere klachten. De DA komt niet veel verder of ze zou door de hele "medische molen" moeten.
Ik ben dus eveneens benieuwd wie jullie mij zouden aanraden.