Last van haar tanden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifer

Last van haar tanden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-05 20:45

Gisteren heb ik mijn nieuwe paard thuis gekregen.
Toen ik haar ging proefrijden merkte ik al dat ze wat vervelend met haar hoofd was. Vandaag heb ik haar voor het eerst gereden en deed ze weer af en toe haar hoofd naar boven en beneden. In de stal deed ze dit ook en haar mond steeds open en dan heel raar met haar tanden doen

Nu denk ik dat ze last heeft van haar tanden. Ik ga straks of morgen even een tandarts bellen. Maar als die nou niet morgen komt, zal ik haar dan wel gaan rijden?
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.

ellepel

Re: Last van haar tanden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 07:51

kan de tanden zijn, maar het kan ook zijn dat je misschien toch iets te ruw met je handen bezig bent?

vorige eigenaars was miss heel zacht, ja weet niet hoor, maar let daar ook es op. tanden kan zeker, rijden zou ik dan niet doen.

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-05 09:06

Die vrouw waar ik haar van heb gekocht was juist heel rug met haar handen. Die gaf elke keer een trek aan de teugels en zo liep ze naar beneden, arm paard!
Ik heb haar gisteren alleen maar met licht contact in de mond gereden, anders vind ik het echt zielig.

Vanmiddag komt de tandarts, die vrouw waar ik haar van had gekocht vond een tandarts maar onzin

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 09:22

tja...sommige mensen vinden t ook onzin, mijn eigen pony staat scheef met zijn kaken dus daar komt zelfs 2x per jaar een tandarts bij, dan heeft hij weer hele dikke haken, kun je ook goed merken met rijden, dan pakt hij op rechts zeg maar t bit vast.

ze zal zowiezo dan vast wel moeten wennen, dat dat schudden misschien nog een trekje is wat vanzelf wel verdwijnt..

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-05 09:25

Dat ze zo met haar hoofd doet komt ook door de vorige eigenaresse denk ik hoor. Maar het is dan toch fijn te weten dat haar gebit helemaal goed is. Ze liet gisteren ook al wat eten uit haar mond vallen, mijn pony van 15 jaar deed dat ook altijd wel maar dat kwam omdat hij wat tanden mistte.