voor zover ik weet zat er ooit een paardenzwembad in limburg. Dat was toen het enige in nederland. ik heb gehoord dat het failliet is, maar ik weet niet of dat echt zo is. Ben je echt op zoek naar een Zwembad of een loopband in water? Met het paard de zee in is soms ook een optie
Volgens mij is er vorig jaar een gestart in Cruell, ergens in flevoland. Dat is een revalidatiecentrum die ook een zwembad heeft. Weet alleen niet meer hoe die heet enz. Succes met zoeken!
Oja Creill bedoel ik ook... Sorrie nl's is niet mijn goedste vak! :p Is aqua dan nog niet gestart daarmee? Dacht dat dat bedrijf al gestart was namelijk maar kan me natuurlijk (weer) vergissen!
Denk dat ze bedoelt voor behandeling van blessures? Bijv. met peesblessures versnelt dat de genezing. Er moet ergens in Nederland al wel zo'n zwembad zijn; heeft een tijd terug ook een artikel in bit over gestaan.
Ik zal eens door de bitten bladeren... Maar denk dat het er nog niet is want anders zouden ze toch wel een website hebben (of dat zou dus eigenlijk wel moeten!!) Naja, nog een tijdje geduld en dan zal ik maar zo'n zwembad oprichten!
Kun je niet gewoon naar de zee gaan, want Rotterdam ligt wel erg gunstig wat dat betreft! Heb je mijn site trouwens al gezien? Dat gaat over zwembaden enz! Voor mijn onderzoek even aangemaakt, wat vindt je ervan?! (enquete ook al ingevuld?! )