hengstigheid

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Junior2019

hengstigheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-05 10:20

Mijn paard is zo vervelend als ze hengstig is weten jullie of er iets voor is homeopatisch of iets van de dierenarts.Op het moment staat ze met een peesblessure dus ze moet goed rust houden.Nu ze hengstig is loopt ze niets als tejakken door de wei.Terwijl dat er een ander paard bij haar staat een ruin nog wel.

Elzepels

Re: hengstigheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 10:22

Bij de Paardendrogist heb je verschillende middelen voor henstige merries. O.a. Moody Mare, dat schijnt goed te helpen tegen de vervelende trekjes bij hengstigheid....

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-05 10:34

ja dat heb ik gezien maar dat moet j eigenlijk constant geven ik zou eigenlijk iets willen hebben dat je enkele dagen geeft tijdens de hengstigheid maar dat zal wel niet bestaan.

ijsklontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 11:50

IK denk het niet. De hengstigheid is een cyclus en als je iets wilt geven zul je dat de gehele cyclus moeten doen. Denk ik.....

jorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 09:08

Mijn merrie had er ook erg last van. ze kreeg van de da regimate voor geschreven. vreselijk duur spul en t hielp maar iets. Ik heb het dit jaar anders gedaan, ik heb dr nl gedekt en wat denk je ze is poes lief!

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 10:38

Ja dat weet ik dat dat helpt mijn paard is ook 1x gedekt maar ja dat is toch eigenlijk geen oplossing.Maar in welke prijs klasse moet ik dan denken