Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bets schreef:Is het geen spierverzuring doordat de lever problemen heeft veroorzaakt en bloedarmoede bij elkaar, mijn paard had dus ook problemen met lever (en nieren) en begon op 1 op andere dag ook kreupel te lopen en ook ik was net als jij te laat. Had ik maar eerder dit of dat gezien, maar dat is achteraf gezien geweest.
Rytir schreef:Jeetje, wat een dodo's kunnen het ook zijn he? Maar ja, sommige paarden hebben zo'n will to please dat ze het niet laten merken. Had hij trouwens ook last van 'gele ogen'? Dat is één van de meest kenmerkende tekenen van een probleem met de lever. Ik heb nog nooit eerder een paard gezien met een lever infectie, mijn hond had echter een levershunt (dan gaan de aderen langs i.p.v. door de lever). Weten ze al hoe lang de infectie heeft geduurd en of het wat heeft aangetast?
Bets schreef:Kafue iedereen heeft het beste met zijn paard voor. De mijne werd ook op slag kreupel en had voor de rest ook niet veel laten merken, ja achteraf wel iets maar ook niet veel. Echt een werkpaard dat hard voor zichzelf is, maar ja dan zijn vaak de gevolgen ook hard...
Het komt wel goed, je bent nu op goed adres en ik wens je veel sterkte toe.