Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Samo schreef:Je kunt de huid vaak afspoelen met koud water, wordt de huid 'harder' van heb ik gehoord en nadat je hebt aangesingeld de benen even naar voren halen zodat de huid mooi glad onder de singel zit. Verder natuurlijk zorgen voor een schone singel en een schone huid, goed zand ed wegpoetsen.
horserider schreef:met zo'n neopreen (als ik het goed schrijf) singel voorkom je wondjes, die singels zijn extra zacht, echt superfijn!
TheSam schreef:Verder.. geen alcohol! Dat prikt inderdaad erg, je kan beter de huid afspoelen met koud (schoon) water.
paars schreef:TheSam schreef:Verder.. geen alcohol! Dat prikt inderdaad erg, je kan beter de huid afspoelen met koud (schoon) water.
als de huid strakjes weer dicht is prikt alcohol niet meer hoor, en maakt de huid echt steviger. Mensen die een hoorapparaat krijgen, moeten hun oor er ook mee druppelen zodat de huid van gehoorgang wat steviger wordt en niet stuk gaat als je de hele dag met zo'n ding in je oor loopt!
Blue_Star schreef:Ik moest bij mijn weten nooit alcohol in mijn oren druppelen(ben slechthorend)
hoor, het is een tip, doe ermee wat je wilt!