ja dat word nog wat 1 compleet tuig 3 zadels hoofdstellen gelukkig geen dekens ..
2 kisten vol met borstels ...
gezelli ...
ieuwww mezelf moet er niet an denken , voorals nog bleek ik niet interessant genoeg ...
paar weken geleden begon 1 shet met jeuk en kale plekjes , vermoede toen al luis maar volgens de da (die toen toh maar een invermec.. injectie heeft gegeven ..was het geen luis ... nu zit alle 6 onder
ja dat word nog wat 1 compleet tuig 3 zadels hoofdstellen gelukkig geen dekens ..
gezelli ...
ieuwww mezelf moet er niet an denken , voorals nog bleek ik niet interessant genoeg ...
paar weken geleden begon 1 shet met jeuk en kale plekjes , vermoede toen al luis maar volgens de da (die toen toh maar een invermec.. injectie heeft gegeven ..was het geen luis ... nu zit alle 6 onderja dat word nog wat 1 compleet tuig 3 zadels hoofdstellen gelukkig geen dekens ..
gezelli ...
paar weken geleden begon 1 shet met jeuk en kale plekjes , vermoede toen al luis maar volgens de da (die toen toh maar een invermec.. injectie heeft gegeven ..was het geen luis ... nu zit alle 6 onder
vroeg me eigenlijk af of frontline werkt ... aangezien ik ook 3 katten een hond kippen (erg gevoelig voor luis,..) konijnen en caavje heb ....
moet er niet aan denken , ik met mijn reuma, dat ik hier thuis ook alles incl dekens lakens ed moet gaan behandelllen ....