droge kuch?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

droge kuch?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-05 17:12

Honey staat met een droge kuch, op zich niet erg (geen neusuitvloeing, geen verhoging, niks) alleen soms stikt ze er zowat in.
Een andere pony op stal kucht ook, hij heeft wel wat uitvloeiing (wit). Bij hem is de DA geweest en het zit niet op de luchtwegen. Vermoedelijk gewoon omdat de wei behoorlijk droog en stoffig is.
Zat te denken aan foenegriek ofzo, maar heeft dat wel nut? aangezien het niet in de longen zit

geeek

Re: droge kuch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 18:13

als ze er echt zowat in stikt zou ik zeker de dierenarts even laten komen want dat is niet normaal!!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-05 21:37

je stikt zelf toch ook weleens half als je moet hoesten? Dan ga je toch ook niet naar de dokter? (althans, ik niet)
Zijn prima middeltjes voor, moet alleen even weten wat

noba

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 22:07

Er is een hele goede hoestdrank van CAvalor. Dit is speciaal voor de bovenste luchtwegen. Mijn paard was ook heel erg aan het hoesten door stof. Nu is dit helemaal over. Het is alleen wel prijzig nl 37,50. Maar het werkt wel super. Anders kun je idd Foene Griek proberen en elke dag 3 druppels betadine (oplossing) door het water van de drinkbak (automaat) doen, dit ontsmet de keel.

Nou heel veel succes!

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 07:11

Voor mijn pony had ik Equi Airpower, soort hoestdrank met honing en andere natuurlijke stoffen. Dat werkte echt super, maar wel prijzig en ik denk alleen via de DA te verkrijgen.