ontsteking na operatie wie heeft hier ervaring mee

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

summie

ontsteking na operatie wie heeft hier ervaring mee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-05 11:19

Mijn paardje heeft na haar operatie een onsteking erbij gekregen ben nu een paar weken verder en het gaat wel beter maar errug langzaam.

crazyfjord

Re: ontsteking na operatie wie heeft hier ervaring mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 16:07

ja, dat heb ik ook gehad met mijn fjord.
Ik had een bultje weg laten halen aan de binnenkant van zijn voorbeen en toen moest hij op stal van de va en toen is het ook gaan ontsteken. We hebben het goed schoon gehouden en verzorgd. Bowey lekker buiten gezet en het duurde erg lang tot het genezen was.
Gelukkig is het allemaal goed gekomen en zie je er niet veel meer van.

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 17:11

Waar zit de ontsteking?
Zelf heb ik het meegemaakt na een castratie (echt een loei van een ontsteking, zat tegen het buikvlies aan). Zoiets kan wel een tijdje duren (dacht in dit geval een maand ofzo en hij heeft 2,5 week in Utrecht gestaan).

summie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-05 09:30

Ze is geopereerd aan haar griffelbeentje er was een stukje afgebroken, de operatie op zich is super verlopen en verder is er ook niets beschadigd. Alleen wel na een week een superdik been daarna is ze terug gegaan naar de kliniek en kreeg haar na een week dinsdagavond terug met een dun, koud met andere woorden net een echt been. Ze hebben haar daar in het natte verband gezet waardoor haar huid weer gebliesterd is. Ook heeft ze daar de nodige ontstekingsremmers gekregen. Toen ik vervolgens woensdag ochtend bij haar kwam had ze weer een mega dik been ongelofelijk ze heeft alleen maar thuis geslapen en weer is het mis. Ben nu weer aan het stappen 3 keer per dag en koelen, het gaat wel iets beter maar het duurt en het duurt. De operatie was 5 weken geleden.