Gele uitvloeiing na dekking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Siggy

Gele uitvloeiing na dekking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 17:34

Mijn merrie is afgelopen woensdag voor de laatste keer gedekt nadat ze hengstig was gespoten. Vandaag hebben we haar weer opgehaald van de stoeterij.

Het valt mij op dat er veel lichtgele troebele uitvloeiing uit de vulva komt, het heeft niet de typische pusgeur, het ruikt eigelijk nergens naar. Ik heb haar getemperatuurd en ze heeft 38.4, ietsje verhoogd dus, maar ik weet niet hoe haar normale temperatuur ligt. Ze gedraagt zich verder normaal, eet en drinkt normaal, maakt geen slome indruk.
Het enige wat me opvalt is dat ze haar staart nog steeds wat hoog draagt. (ze is 3x gedekt, maar heeft vanaf vrijdag afgeslagen).

Morgen ga ik sowieso de da even bellen om raad te vragen, maar misschien kan ik via jullie hier op Bokt toch al wat tips of zo krijgen. Maak me toch een beetje zorgen over een baarmoederontsteking

Siggy

Re: Gele uitvloeiing na dekking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 20:09

Niemand die hier iets zinnigs over kan zeggen ????

Siggy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 21:32

Was gelukkig alleen een vaginitis, ze krijgt even een paar dagen antibiotica. Het ziet er nu al een stuk beter uit.

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 12:28

Nou hopen dat het daarbij blijft! Gelukkig dat het meevalt. Succes met je toekomstige moeder Knipoog