Fotoverslag castratie Whisper

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MoniqueT

Fotoverslag castratie Whisper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 18:42

Voor wie het weleens interessant vindt:

op www.nieuwenoord.nl onder het kopje Diverse Foto's staat een serie foto's van de castratie van onze tweejarige Whisper. Jong gecastreerd, maar meneer kreeg behoorlijk streken en volgens de dierenarts was hij al "heel erg hengst".

Afbeelding

gabyfedde

Re: Fotoverslag castratie Whisper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 19:20

Gave foto's! Fijn dat het goed gegaan is!
Leuk trouwens dat jullie uit Beesd komen!

gemske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 00:26

He dat is leuk zeg. Zelfde mensen ander paard.
Bijna een maand geleden hebben Kurt en Michiel mijn shetje gedaan. Link naar de foto's staan in mijn onderschrift.
Heb je Kurt verteld dat deze foto's ook op internet staan? Kan hij ze bij zijn verzameling doen (we hebben ook eens foto's gemaakt dat hij een koe aan het opereren was).
Fijn dat het goed ging succes met Whisper.

Troeta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 00:57

Zo, dat zijn joekels.
Ik vind het liggend altijd zo heftig lijken.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-05 08:25

Ah, de West Betuwe verzamelt zich hier! Ik ga mijn foto's (had er nog veel meer) voor Kurt op CD zetten, zet die van jou er wel even bij.

Whisper was een hele kluif om onder zeil te krijgen. Dinsdag poging 1 gedaan, maar hij werd helemaal panisch bij het zien van de spuit. Was niks meer mee te beginnen. Na een flinke tik op mijn arm hebben we opgegeven. Mijn lieve beestje leek wel een duivel, helemaal overstuur.

Donderdag poging 2: eerst gesedereerd met middeltje door z'n voer (twee uur van te voren) en daarna met veel borstelen en masseren rustig gekregen. Toen pas kon het festijn beginnen.

Hij heeft ook veel napijn, het scrotum is heel opgezet en hij loopt er gewoon moeilijk van. Maar ja, koelen lijkt ook weer vooral stress op te leveren. Hij eet wel goed en krijgt zo ook zijn antibiotica binnen. Kurt is gisterenavond laat nog even komen kijken, toen was hij nog wat aan het nabloeden. Vanmorgen zag hij er stukken rustiger en beter uit.