Ervaringen fysiotherapie van E. vd Ven?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Koortje

Ervaringen fysiotherapie van E. vd Ven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 11:37

Is er iemand die ervaringen heeft met fysio E. van de Ven?
Dinsdag komt ze naar mijn merrie Kore kijken, en ben erg benieuwd! Tot nu toe heb ik alleen maar goede verhalen gehoord! Ja

Renske_

Re: Ervaringen fysiotherapie van E. vd Ven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 22:38

jaaa eveline! doe haar maar de groetjes van mij en zeg maar dat het super gaat met Q

ze is echt een geweldige fysio, superaardig, neem echt te tijd voor je en voor je paard, en de paarden reageren ook supergoed op haar!

ze heeft Q erg goed geholpen, helaas bleef zn probleem(vaste spieren in zn rug&achterhad) terugkomen, toen zei ze dat het wrsch dieper zat dan alleen de spieren, en idd alles stond scheef bij hem

heb haar al heel lang niet meer gezien, maar dat is een teken dat het goed gaat met Q dus vind t dan niet zo erg Knipoog

maar echt niets dan goeds over haar te zeggen OK dan!

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-05 07:42

Oh fijn om te horen Renske! Ik zal haar inderdaad de groetjes doen, en hopen maar dat Kore niets serieus mankeert....

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 11:58

De fysio is geweest... en heeft het een en ander uitgelegd en gedaan.

In eerste instantie moest ik haar op het harde laten lopen en draven, en daarna ging ze haar op stand bekijken. Ze merkte op dat Kore met haar voorbenen niet echt naar achter wil buigen (hoef richting buik zeg maar), en met haar achterbenen niet zo graag naar voren getrokken wilde worden. Kennelijk lag dat aan het feit dat ze haar buikspieren liever niet aan wilde trekken, en als het even kon ook haar rug dus niet al teveel bollen. Ze heeft wat reflexen getest op de bovenlijn, en geconcludeerd dat ze niet graag linksom inboog, kennelijk omdat haar spieren aan de rechterkant moeite hadden met verlengen. Ze heeft haar zo`n 3 kwartier gemasseerd en verschil laten zien, wat er duidelijk was.
Na mn vakantie komt ze weer terug, en houden we een soort evaluatie. Ben benieuwd!!