Een van de dingen was het optillen van zijn voetjes. De voorbenen gaan nu inmiddels probleemloos, alleen de achterbenen blijven een heikel punt.
Hij houdt ze heel erg verkrampt, en vind het heel erg vervelend als je ook maar aan zijn achterbenen komt. In het begin wou hij nog wel eens trappen, maar dat is nu al een stuk minder. Alleen het zit me niet lekker dat hij zo verkrampt, en het nog steeds zo eng/vervelend vind.
Hij krijgt genoeg beweging, staat elke dag de hele dag op de wei, en alleen 's nachts op stal. Hij heeft ook geen problemen met lopen oid. Wel met evenwicht, want bij de smid moet hij echt tegen een muurtje aanstaan, want anders valt hij echt om.
Ik denk dus dat er ergens wat fout zit. Dinsdag 28 juni komt Steffi v/d Laarse naar hem kijken, ik hoop dat ze wat vindt. Hebben jullie ervaring met haar, of met de klachten die ik hierboven beschrijf? Dan zou ik het graag willen horen, positief of negatief
het kan zijn dat hij trouwens gewoon bang is, maar ik wil eerst alle medische dingen uitsluiten...
Ik weet niet of het er misschien mee te maken heeft, maar hij had ook last van een knie die regelmatig op slot schoot. Dankzij een paar keer goed bekappen is dat nu zo goed als over.