Verstappen- verstapt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Noor

Verstappen- verstapt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 06:26

Hallo!
Ik zou graag veel informatie krijgen over verstappen.
Hoe is het gebeurd? Wat heb je er aan gedaan?
Hoelang duurde het voordat het over was? Is er een DA bijgeweest, etc.
Bedankt!

Noor

Re: Verstappen- verstapt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 08:12

Nog niemand? Verdrietig (ik ga gewoon door met vragen stellen Knipoog )
Nog een vraagje: ging je paard gewoon de wei in?

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 08:22

Mijn paard heeft zich ooit verstapt op de banketstaaf stoeprandje. Stokkreupel. Foto's gemaakt en niets te zien, dus 6 weken stappen op het harde en na 6 weken weer foto's (immers, bij verse botproblemen kan het een haarvat zijn en dat is niet te zien). Op die laatste foto's was duidelijk een scheurtje in het kogelgewricht te zien. Dus weer stappen en uiteindelijk rustig gerevalideert en het is allemaal top gekomen.

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 18:38

Mijn paard had vorig jaar zijn kogel verdraaid of zich verstapt (ik heb het niet zien gebeuren, maar waarschijnlijk in de stapmolen gebeurt). Heb toen 3 weken aan de hand gestapt op het harde en hij mocht niet los. Ben toen weer gaan opbouwen maar na een keertje longeren was hij weer kreupel. Toen weer 3 weken gestapt en weer daarna gaan opbouwen met rijden (niet meer longeren). Ging goed. Toen ging hij naar de wei en na 2 weken liep hij weer kreupel. Toen heb ik hem op het land rust gegeven (hij ging wel s'avonds op stal) en heb bij de paardendrogist Tendocure bestelt. Na 3 weken weer heel, heel rustig gaan opbouwen en is hij niet meer kreupel geweest. Al met al heeft het wel van eind oktober tot juni geduurd. Die druppels van Tendocure heb ik zo'n 3 maanden gegeven tot het flesje op was en ik heb het idee dat het wel geholpen heeft.

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 07:12

Of de vele vele rust