Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jannepauli schreef:Tja, maar daar moet je wel een verwijzing van een DA voor hebben - alleen in noodgevallen kun je op eigen initiatief naar Utrecht. Maar, als je paard een ontsteking heeft of een fistel waarom verwijst je DA dan niet??
Jannepauli schreef:Ah.. okay, ik begreep het al niet zo goed!
Nou, dan denk ik dat je gewoon moet afwachten wat je DA zegt: die kan beoordelen of de ontsteking zodanig is dat er operatief ingegrepen moet worden, of dat het op een andere manier te behandelen is.
Ben benieuwd - laat je het nog even weten?
En in de tussentijd: sterkte gewenst!
Citaat:....Utrecht toch wel the-place-to-be want daar hebben ze alle gekke dingen aleens gezien!!
Jannepauli schreef:
Voor het overige - enkele uitzonderingen daargelaten, ben ik helemaal niet zo over Utrecht te spreken. Het idee dat je paard ook een 'leerobject' is, is in niet alle gevallen een pré.. ik heb het niet zo op onervaren co-assistenten!

Jannepauli schreef:Tja, maar daar moet je wel een verwijzing van een DA voor hebben - alleen in noodgevallen kun je op eigen initiatief naar Utrecht. Maar, als je paard een ontsteking heeft of een fistel waarom verwijst je DA dan niet??

Renske20 schreef:hoop geprutst met hamertjes en tangetjes bij zn voorhoeven, terwijl ik voor probleem RA kwam, wat 99% zeker in zn rug zat ter hoogte van de heup en ze meenden dat ie RV onzuiver liep, nou heb ik uitgebreid mee staan kijken en zag er toch echt niets aan, net als de DA die uiteindelijk zelf kwam kijken overigens
Citaat:Maar goed de TS wilde weten waar je een fistel kunt laten opereren en ja, dat kunnen ze in iedere goed geouttileerde kliniek dus ook in Utrecht. Pling
hrappur schreef:Citaat:hij gaat waarscheinlijn naar de lienenhoeven of zo ,, in lienden. (ik weet niet presies hoe je het schrijf)
of utrecht goed is ?? geen idee, geen ervaaring mee dit is voor mij me eerste paard en heb dus nog geen ervaring met klinieken enz.
eva