een net even wat andere vraag als in de andere topic's..
mijn paardje is vorige week bevangen geraakt, Hij is meteen bekeken door een Da van de faculetit te utrecht.
hij in toen geprikt, en heeft 2 verschillende medicijnen voor geschreven gekregen, een ontstekingsremmer en .... ( en even de naam er van kwijt ) was hij de dag erop niet beter zouden ze zijn voeten in komen pakken maar het ging al beter dus besloten dat we de medicijnen alleen bleven geven.
nu na een week gaat het weer stukken beter met hem en, loopt hij weer redelijk goed wel ietsje stram maar dat komt misschien ook door medicatie en in de box staan ( hij heeft daarnaast vrij gauw last van stalbenen )
ik moest de medicijnen opmaken en dan als het me niet beviel even terug bellen.
nu ben ik er toch vrij bang voor dat het hoebeen iets gekanteld geraakt kan zijn. waarneer ik hem dan nu weer ana het werk zou zetten hem misschien met pijn zou laten lopen of, hij later alsnog kreupel laat. ik heb het beste met hem voor dus dacht er nu toch aan foto's te laten maken voor de zekerheid.
is dit verstandig al loopt hij weer goed? en wat zouden de kosten hier ongeveer van zijn. ik ben erg benieuwd wat jullie in mijn geval zouden doen?