Donderdagochtend was het strompelen, donderdagavond ging het al een stuk soepeler. Vrijdagochtend weer wat stijfjes, vrijdagavond weer een stukje beter. Vanochtend liep ze vrij normaal en was weer wat joliger
(weer wat gekke sprongen aan de hand). Vanmiddag liep ze weer slechter en vanavond ben ik maar even samen met mijn vriend gaan kijken (twee zien meer dan 1) omdat ik het gek vond dat het weer slechter ging, zo gek had ze nu ook weer niet gedaan
. Nu heb ik cm voor cm gevoeld en gedaan en opeens zag ik een deukje in haar bovenbeen. Aan de voorkant van het rechtervoorbeen zit in die bolling (waar het been begint zeg maar) een deuk. Aan de andere kant is het mooi bol. Ze reageert hier heel erg op, ik heb het nu maar gekoeld (beetje laat maar toch) en ingesmeerd met liniment. Ze loopt niet stokkreupel maar heeft er toch duidelijk last van met het neerzetten van het been.
Heeft iemand hier ervaring mee? We moeten van de week terug naar de kliniek voor haar andere blessure dus de DA wordt zowiezo geraadpleegd
. Ik kan me voorstellen dat ze hier goed rot van loopt, maar ik vind die deuk in dat weefsel toch wel erg vreemd
.