wat kan het zijn?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

katiecat

wat kan het zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-05 19:26

Vorige week ging ik mijn paard van het land halen. Stond naast mijn paard een pony met een hele grote bult onder zijn kaak (echt groot).
Nou had ik gelezen dat zulk soort bulten een aanleiding kunnen zijn van droes. En dat droes weer besmettelijk kan zijn.
Ik heb aan andere stalgenootjes gevraagd wat hun van die bult vonden, maar ik heb het idee dat het ze niet zo interesseerd. De eigenaar van het paard blijkt iemand te zijn van buitenaf (die alleen weidegang bij ons heeft)
Is het raar dat ik wil weten wat dat paard heeft? En wat kan zo'n bult nog meer wezen?
doeidoei groetjes katie

lageveld

Re: wat kan het zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 23:02

Droes is heel erg besmettelijk. Vanaf de beschrijving die je geeft zou ik niet kunnen zeggen of het droes is. Weet je er weinig van, laat dan iemand er naar kijken die er meer van weet. Ook kan het een insectenbeet betreffen, en dat hoop ik dan maar voor jou en je stalgenoten !

sammy

Re: wat kan het zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 09:35

dan zal ik nooi je pony naast die pony zetten al heeft hij wel wat dan kan hij et zo overgeven... nouw dan is jou pony eraan denk ik