Weet je waar we achter zijn gekomen...........
Het zadel ligt waarschijnlijk verkeerd, waardoor hij aan de linkerkant drukplekken krijgt.
Daardoor krijgt hij ook last van zijn spieren en die zitten natuurlijk vanaf de bovenkant van het zadel tot onderaan bij de singel. Dit ligt dus erg gevoelig.
Maar dat is dus 1 optie.
Wat ook een optie kan zijn is dit:
Vorige week is hij gekraakt...Toen zij die man ook dat het zadel verkeerd lag, maar die man vertelde dat je na het kraken meteen mocht rijden.
Vandaag hoorden wij dat je dit minstens een week niet mocht doen (eigenlijk ook best logisch)....Maargoed hij rijdt al een week niet goed dus hier zou het ook best aan kunnen liggen.
Zijn aanleuning is slecht, ook is hij redelijk stijf..............Binnenkort komt ook de paardentandarts om te kijken of er misschien iets is met zijn tanden (vanwege slechte aanleuning, maar kan dus ook aan zadel liggen)
Tot en met maandag rijdt ik niet, omdat die man dan komt. Ik baal heel erg want volgende week zondag heb ik selectie...Mijn laatste bij de pony's, hier heb ik erg hard voor getraind! Maar de gezondheid van mij paardje gaat voor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat er wat uitkomt........misschien iemand tips waardoor hij losser kan worden....(p.s een nieuwe singel heb ik al, maar hier lag het waarschijnlijk niet aan! :S)